pondelok 9. mája 2016

ROMANTIC PINK & OLD DENIM JACKET

Ahojte. Prvý outfit je na svete a ja sa veľmi teším, že ho môžem ukázať svetu. Skombinovala som jednu z mojich obľúbených farieb ružovú, ktorú som mala vo svetlejšom odtieni na nohaviciach z Manga a vo výraznejšom prevedení na hladkej jednoduchej listovej kabelke, ktorú som dnes pripojením remienka zmenila na jej pohodlnejšiu verziu (cez plece), aby sa viac kamarátila s teniskami z Bershky.



K ružovej sa pripojil biely top z Bershky s krásnou čipkou a volánikom cez plecia, ktorý bol mojou láskou na prvý pohľad, lebo mi pripomenul krásne ženy z telenoviel (Esmeralda, Rosalinda a všetky tie dokonalé krásky), na ktoré som sa ako malé dievčatko chcela podobať a zároveň je maximálne ženský, lebo pekne odhalí kľúčne kosti a plecia, a aby som nebola príliš cukríková, prehodila som cez seba voľnejšiu denim bundičku zo sekáča, ktorá podľa mňa splnila svoj účel a celý outfit prepojila. 
Na ruke som mala svoju životnú lásku hodinky od značky Marc by Marc Jacobs.


NatyLattie tips: 
1. nohavice s vysokým pásom sú výbornou voľbou pri tvarovaní postavy
2. crop topy s volánom sú dokonalým kúskom na leto (hlavne vo svetlých farbách)
3. oblečte sa tak, aby ste sa cítili pohodlne a prirodzene
4. nenaháňajte každý módny trend, lebo rýchlo pominú ale nájdite si svoj štýl a ten si pomaly zdokonaľujte





 Dúfam, že sa Vám outfit páči a že ma podporíte, alebo mi napíšete, čo by som mohla vylepšiť. Ďakujem za každé pozretie a Vašu odozvu. Verím, že som niekoho inšpirovala a vylepšila tak niekomu deň.
Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie 


foto: Klaudia Kmecová


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára