sobota 28. mája 2016

MÓDNA AJ ŽIVOTNÁ INŠPIRÁCIA

Keďže som v blogerských kruhoch iba začiatočník, stále sa hľadám. Hľadám si spôsoby ako písať, o čom písať, ako to všetko upraviť, učím sa mnoho nových vecí, dávam tomu svoj čas a tak čakám s búšiacim srdcom, čo na to povedia tí, čo to budú čítať, či to vôbec bude niekto čítať. Vďaka blogu som spoznala nových ľudí, zistila som, kto mi drží palce a prišla som na to, že to má zmysel. 


Rozhodla som sa, že občas pridám outfit, ktorý prepojím so životom. Založila som blog, aby som ponúkla ľudom trošku inšpirácie. Myslela som, že zostanem iba pri tej módnej inšpirácií, ale zistila som, že by som chcela inšpirovať aj životy tých druhých

Možno to budú čítať takí, ktorí majú zlé obdobie (aj ja ho občas mám), možno takí, čo nevedia nájsť zmysel, tí, čo zažili niečo ťažké alebo iba nevedia ako si svoj život užiť. 

Stretávam ľudí, ktorí pozerajú na iných a nevidia seba. Riešia ako bol kto oblečený a nechápu, že svoj štýl tým aj tak nezlepšia. Všetci chodia v tom istom a smejú sa, keď má niekto vlastný štýl. Riešia, že tá bola prehnane namaľovaná a tamten by mal schudnúť. Riešia odkiaľ si a koľko máš peňazí. Vadí im, že nefajčíš, nepiješ, veríš v Boha alebo máš svoje záľuby a sny. Ohováranie, odsudzovanie, závisť. Vzďaľujeme sa ľudskosti. 

Ale čo môžeš urobiť ty?

Venuj svoj úsmev cudzím ľuďom, buď iný a nepodceňuj sa tým, že sa budeš porovnávať s ostatnými. Tvoje chyby a odlišnosti ťa robia výnimočným. Plň si svoje sny a keď budeš chcieť prestať, spomeň si prečo si začal. Nenechaj sa odradiť správaním druhých a nikdy kvôli ním nemeň svoje ciele. Nerob veci, ktoré nechceš a zariaď si život po svojom. Nájdi veci, ľudí alebo miesta, ktoré ťa urobia šťastným. Nikdy sa nevzdávaj a nepočúvaj ľudí, ktorí ti vravia, že niečo nedokážeš. Ukáž svetu aký si silný, obklop sa ľuďmi, ktorí ťa pochopia a budú ťa podporovať. Neodsudzuj niečo, čomu nerozumieš. Šír dobro a smiech, porozumenie a dobré slovo. Odíď od toho, čo ti nijako nepomáha rásť, nauč sa povedať nie aj bez vysvetľovania. Rob veci spontánne, iba preto, že to tak cítiš. Váž si ľudí okolo teba, svojich priateľov, rodinu. Robia pre teba tak veľa. Zbúraj svoje limity a svoj strach znič svojimi snami. Nepraj nikomu nič zlé. Neboj sa povedať svoj názor. Zdržiavaj sa hnevu, závisti a negativity. Naplň svoj život láskou, nikdy sa nevzdávaj, smej sa, pomáhaj a inšpiruj, ukáž ľuďom, že sú úžasní. Viac počúvaj a menej rozprávaj, menej plánuj a viac realizuj, menej pochybuj a viac ver, menej ignoruj a viac cháp, menej neznášaj a viac ľúb. Obliekaj sa ako chceš, tancuj a spievaj, cestuj a športuj, maľuj, choď von, študuj, peč koláče, foť a pamätaj si krásne okamihy. Rob čo chceš, iba si užívaj svoj život. 


A ešte v skratke módna inšpirácia. Outfit som poskladala tak, aby vynikla moja nová obľúbená vestička. Biela farba a dĺžka a strih sú spolu dokonalá kombinácia. 
Vsadila som na jednoduchosť. 

 



Vesta: F&F
Body: TALLY WEiJL
Nohavice:  TALLY WEiJL
Kabelka: Orsay
Tenisky: Adidas Originals  

Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie





foto: Klaudia Kmecová


12 komentárov:

  1. Napísala si to krásne :) len tak ďalej, pretože verím, že si insšpiráciou nie len pre mňa ale aj pre mnohých ďalších :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ivka :) som veľmi rada, že som ťa inšpirovala

      Odstrániť
  2. myslim, ze ides dobrym smerom...myslienka nerobit z toho len blog o mode je velmi srdecne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok, krásne si to napísala!:) a veľmi pekný outfit!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. myslím že postupom času sa dobre vykryštalizuješ :) v blogosfére ale hlavne v tej životnej ceste. napísala si pekné slová, až som sa pri nich usmievala :) len tak ďalej, a hlavne sa riaď podľa toho čo si napísala!
    btw, vesta je.. SUPER!
    a taktiež ďakujem aj za ostatných že komentuješ príspevky,resp. odpovedáš, to sa dnes už tak často nevidí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je povzbudenie 😊 ďakujem Ti krásne ..budem sa snažiť zlepšovať 😊

      Odstrániť
  5. Moc krásná myšlenka a ty jsi úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť