štvrtok 11. augusta 2016

BABYBLUE & STRIPES: SOM SPÄŤ

KONEČNE. Už som sa nevedela dočkať. Opäť šťastná ťukám do klávesnice a dúfam, že aj niekto z Vás čakal na nový príspevok. Mám novú šancu inšpirovať, potešiť, rozveseliť alebo zaujať niekoho z Vás. Bola som v Taliansku, v Prahe a som plná nových nápadov. Plánujem sa viac venovať blogu, takže čoskoro pridám niečo nové. 






Leto sa nejak rozbehlo a ja sa ho snažím zúfalo spomaliť. Myslím, že letný outfit bude dokonalým záchytným bodom z leta a pomôže mi, keď sa na neho pozriem o pár mesiacov a budem potrebovať vylepšiť náladu pred maturitou, v daždivom počasíčku alebo po ťažkom dni. Možno si aj niekto z Vás príde na svoje.

OUTFIT


Aaach. Som taká nadšená z tých mojich nových nohavíc. Ponúkajú krásu, voľnosť, pohodlie a tie moje dokonca aj pásiky a mašľu. Priniesla som si ich z Talianskej Zary, ale určite ich zoženiete aj u nás. Culottes alebo kulotky sú jednoznačne skvelou voľbou vždy a všade, obzvlášť na leto. Ich počet v mojom šatníku určite narastie, pretože nemajú chybu. Ja mám zatiaľ čiernobielu klasiku, ale určite siahnem aj po niečom farebnejšom. No, keďže tie moje kulotky potrebovali osviežiť, doplnila som ich sviežou letnou farbou. Babyblue bola jasným favoritom od začiatku. 


Kabelka je značky NewLook a je jednoznačne najroztomilejším kúskom v mojom šatníku. Chybičkou krásy je jej veľkosť. Je maličká a trošku nepraktická (mobil, rúž a peňaženka - v mojom prípade), no odpúšťam jej mini rozmery, lebo je úžasná. 

Viem, že už dávno neplatí, že topánky a kabelka musia byť zladené, ale toto bola naozaj náhoda. Kabelka a sandálky akosi pricupkali ku mne domov (s kuríérom). Topankovo.sk je stránka, ktorá vie čo sa mi páči. Aj tieto modré krásky som si našla u nich. Sú nádherné a hrubší podpätok zabezpečil väčšiu istotu na cestách.


A už iba jednoduchý top a je to! Na zadnej strane je krásne vymyslený a to som ho našla v sekáči




NattyLattie tips:

 1. Použite pestrú letnú farbu
 2. Buďte svieži
 3. Objavte a vyskúšajte niečo nové
     (u mňa to boli kulotky)

BONUS:
Užívajte si leto a vlastne aj jeseň, zimu a jar. Užívajte si každý deň a vlastne aj každú sekundu. Užívajte si piatky, ale vlastne aj pondelky, stredy a nedele. Nahoďte široký úsmev dobrú náladu a krásne topánky. 





Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie.

foto: Klaudia Kmecová 


5 komentárov:

  1. Jééj, konečne článok! Ty si vždy taká roztomilá v tých outfitoch:) Len škoda, že si teraz dlho dlho nič nepridávala. Myslím, že ak chceš rozbehnúť blog tak by si mala pridávať častejšie. Ale na druhej strane chápem, že sú prázdniny a všetci si chceme oddýchnuť:) Každopádne rada zasa vidím tvoju milú tvár a ďalší článok:) (A určite by som ťa rada videla aj na Dnes nosím)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to tiež veľmi mrzí, ale už sa budem snažiť pridávať čo najviac :) ďakujem za názor, kompliment aj prečítanie článku 😊😊

      Odstrániť
  2. Pekný článok:) Ak si veľa cestovala, nechcela by si spraviť nejaké tie cestovateľské články? (ako to robia tradične blogerky :D). PS: Ak rozbehneš blog viac určite sa pozri na tento projekt, mohol by sa ti hodiť:) http://www.fabulous.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip ;) Prahu už chystám :) a hneď idem mrknúť na ten projekt :)

      Odstrániť
    2. dúfam, že pomôže:)

      Odstrániť