streda 14. septembra 2016

STARONOVÁ

Pred pár dňami sme chtiac-nechtiac zahájili školský rok, ktorý sa rozbehol mimoriadne bleskovo. Aj vám sa zdá, že pred chvíľkou bol koniec júla? Rada by som si dopriala ešte pár dní prázdnin, ale zároveň sa cítim odhodlaná úspešne zvládnuť štvrtý ročník. No dosť bolo školy, poďte sa pozrieť na outfit, ktorý som si pre vás  dnes pripravila. 




Sukne, sukienky, sukničky. My ženy ich tak milujeme. Ja mám na sebe jednu veľmi špeciálnu. Je vlastne staronová, pretože ju nosila už moja mamka. Podľa mňa vyzerá ako nová, je ružová, zaujímavá, s príbehom, pre mňa dokonalá a už aj obľúbená časť môjho šatníka. :) Čo hovoríte vy na takéto zdedené kúsky


K sukni som pridala biely bralet Adidas, ktorý dokonalo kontrastuje so zdedenou sukničkou, ale taktiež sa dopĺňa s teniskami Stan Smith, ktoré ste už u mňa videli. 



A čo ten batôžtek? Ten som jednoducho musela kúpiť. Metalická rose-gold farba a jeho mini rozmery si ma získali hneď ako som ho uvidela. Backpack mojich snov tak išiel so mnou spolupracovať na novom outfite. 



NatyLattie tips: 1. Nebojte sa kombinovať
                           nekombinovateľné. Kedysi si nikto                            nevedel predstaviť ani tenisky   
                           so sukňou a dnes je už móda 
                           bez hraníc. Tak šup-šup. 
                       2. Oživte starý kúsok po mame, 
                           sestre alebo zo sekáča. 


Sukňa: po mamke
Bralet: Adidas Originals - A3 Sport
Backpack: Stradivarius
Tenisky: Adidas Originals - Footshop.sk

Majte sa a buďte sami sebou.
NatyLattie.

2 komentáre: