streda 12. októbra 2016

JESENNÝ

Dnes som prišla domov zo školy a uvedomila si, že mám obrovské šťastie. Mám tie najlepšie kamarátky na svete. Pochopila som, že k šťastiu mi stačí horúca čokoláda so šľahačkou a ony. Mali by byť motivačné trénerky, speváčky, herečky alebo psychologičky. Sú úžasné, šialené, krásne, zábavné, dobrosrdečné a ja som vďaka nim lepšia. A čo vy? Máte svoje spriaznené duše? Ak áno, dajte im kúsok seba a vážte si ich.




Tentokrát je outfit špeciálny mikinou. Povedala som si, že chcem mať niečo, čo bude unikátne a nažehľovačky sú jednoducho rýchly a dobre vyzerajúci spôsob ako urobiť niečo po svojom. Moja prvá DO IT YOURSELF vecička je na svete. Väčšina z nich je značky Stradivarius, ale zopár som dokúpila v galantérií. Stačilo ich iba usporiadať podľa svojich predstáv a zažehliť žehličkou bez pary. Veľmi sa znej teším a tak dúfam, že vo vytváraní vlastných kúskov šatníka budem pokračovať. Je to originálne, jedinečné a k tomu sa pripojí ešte taký milý pocit, že som si niečo vytvorila sama. 


1997 je rok v ktorom som sa narodila, peace & love pretože bez mieru a lásky by nebol svet krásnym miestom, rúž je skrátka nevyhnutne potrebná vec... A preto mám plán. Vždy keď natrafím na niečo čo ma vystihuje, jednoducho to tam prižehlím a táto mikina bude takým mojím verejným zápisníčkom. Možno ju raz celú zaplním. :) 


K mojej jedinečnej mikine som pripojila modrú lesklú bomberku značky Pull&Bear (ktorá sa veľmi ťažko obliekala na veľké rukávy mikiny :D, ale som do nej zaľúbená a celú zimu mi bude za ňou smutno), svetlé ružové nohavice z Manga, lebo ružová a modrá k sebe jednoducho idú, môj obľúbený strieborný batoh zo Zary a klasické biele tenisky Converse. Viem, nie je to žiaden originálny kúsok, ale raz za čas si ich obujem. Pripomínajú mi toľko krásnych zážitkov. Určite aj vy máte medzi svojimi vecami nejaké legendárne kúsky ako moje Convičky, ktoré som mnou prešli veľa krokov. :) 



Nesmiem zabudnúť na ten maličký ale dôležitý detail - CHOKER. Najradšej by som ho brala všade a ku všetkému. Veľmi som si ho obľúbila a v poslednom čase je to jediný ´šperk´, ktorý nosím. Zo stránky najlacnejsiabizuteria.sk som si objednala tento vínový a aj klasický čierny. Sú naozaj krásne a efektívne. 




Dúfam, že sa Vám dnešný príspevok páčil. Dnes mám iba jeden tip: ak máte nápady, realizujte ich.

Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie

foto: Klaudia Kmecová 









6 komentárov:

  1. Ahoj :) veľmi sa mi páčia tvoje outfity. Sú jednoducho štýlové, nebojíš sa experimentovat. :) podľa mňa je to to čomu by si sa mala venovať :) móde :) a určite si inšpiráciou pre mnoho dievčat :) držím ti palce nech ti to aj naďalej tak ide :) vidím že tá to robí šťastnou :) a tak to je naj lepšie. Držím ti palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) toto ma poriadne zahrialo pri srdiečku ❤️ Ďakujem Ti 😊

      Odstrániť
  2. Ten outfit je brutálny 💓 krásna si

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, hneď v úvode som si prečítala, že plánuješ študovať žurnalistiku. Ja som tiež študentkou žurnalistiky v NR a po tom, čo tu vidím, si myslím, že je to určite niečo pre Teba. Vieš úžasne pracovať so slovom a si originálna. Určite do toho choď, chcem Ťa povzbudiť, bude sa Ti páčiť štúdium tohto odboru, len neprestaň s písaním a s vyjadrovaním svojich pocitov na papier...Píš o všetkom! A to doslova. Drž sa, si nádherná baba! A to je skvelý bonus k tomu! :) Inšpirovala si ma Tvojimi outfitmi..si výnimočná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Katka :) neviem prečo, ale tvoj komentár mi nezobrazovalo, takže mi prepáč, že odpovedám až teraz. Tvoje slová ma zahriali pri srdiečku a padli vhod. Povzbudenie potrebuje každý z nás a ty si tým svojim veľmi pomohla. Ďakujem Ti ešte raz. Nech sa Ti darí :)

      Odstrániť