nedeľa 20. novembra 2016

ZO ZÁKULISIA MOJEJ IZBY

Dni plynú tak rýchlo. Mám pocit, že by som mala pomaličky zháňať vianočné darčeky. Dnes však prišiel čas na to, aby som opäť skĺbila módnu aj životnú inšpiráciu. Chcem Vám napísať niečo o tom prečo blogujem, ako to zatiaľ zvládam a čo sa týka módy, rada by som Vám predstavila 3 Puma novinky v mojom šatníku. Článok som nazvala 'Zo zákulisia mojej izby' preto, lebo tu, v mojom kráľovstve, sa to všetko deje. Tu vymýšľam outfity, tu mám svoje pohodlie a všetko čo milujem, tu sa to tvorí a píše, mám tu dlhé úvahy o tom či sa vám to bude páčiť.




Aj dnešné fotky sú nafotené v mojej izbe, aby to tematicky sedelo, ale musím priznať, že hlavne preto, že vonku bola v deň fotenia nesmierna zima a asi by sme s mojou novou fotografkou Miškou zamrzli. Samozrejme, ak by sme fotili vonku musela by som pridať kabát a tenisky vymeniť za niečo teplejšie. No a takto v pohodlí mojej izby Vám môžem ukázať všetky tri Puma kúsky spolu a prehľadne, lebo aj o nich bude dnešný článok. V prvom rade však chcem poďakovať Miške, ktorá je mojou dlhoročnou kamarátkou a zároveň študuje fotografický dizajn, takže bola dokonalou adeptkou, ktorá prišla ochotne až do nás domov. Obetovala svoj čas, ochotu, trpezlivosť a celé to zapečatila svojím talentom. Miška ešte raz Ti ďakujem.



Poďme na to... Viem, nie je to dlho čo som blog založila, vlastne mám za sebou iba pár krôčikov mojej blogerskej cesty, ale už teraz ma to napĺňa. Vidím, že zatiaľ nemám tisíce pozretí denne, ale aj tak ma to baví. Viem, že niektorí z Vás sa sem pravidelne vracajú aby si prečítali niečo nové a to ma motivuje. Motivuje ma to, aby blog vyzeral stále lepšie a ja budem môcť inšpirovať stále väčší počet ľudí. Moje pocity po pol roku s NatyLattie sú neskutočné. Blog je pre mňa súčasťou života, násobí moju radosť, mám viac nových nápadov a viac  dôvodov sa smiať. Mám chuť vykričať do celého sveta, že sa nikto nemá báť ísť tam kam chce. Veľa ľudí mi rozpráva ako by chceli precestovať svet, ale sedia doma. Možno chceš tancovať, ale bojíš sa ťažkých začiatkov. Smola. Začiatky sú vždy ťažké, ale o tom to je, prekonať to. Aj pre mňa boli ťažké, vlastne mám pocit,že ešte stále začínam. Prekonaj svoj strach a nasleduj svoje sny. Z čoho ten strach vlastne je? Čo povedia ostatní? Budú sa smiať? Ako im vysvetlím prečo to robím? .. Vidíš? Všetky tie otázky sú o iných a nie o tebe. Pokiaľ je tvoj sen menší ako tvoj strach, tak sa nepohneš. Je to o tom, že chceš robiť čo ťa baví a plniť si sny. Je to o živote, ktorý žiješ podľa seba a nie podľa druhých. A preto sa konečne rozhýb a choď za tým, čo naozaj chceš. Je jedno koľko máš rokov, odkiaľ si a je jedno či na to máš. Vždy máš možnosti, nebudeš prvý kto začína od nuly. Takže moja rada znie: "Choď do toho!". Ani raz som neoľutovala, že som si založila blog, že som si išla za svojím snom. Neboj sa. :)



Dúfam, že táto poriadna dávka motivácie Vás nakopla a váš strach je o trošku menší ako včera, alebo možno úplne zmizol a vy už vymýšľate ako svoj sen uskutočniť. Ak áno, úplne Vám odpúšťam, že nedočítate aj druhú časť článku. Tu už pôjde iba(až) o módu.



1. Tenisky Puma Suede creepers white/gold
2. Top Puma
3. Sukňa Puma


Tieto tri kúsky su pre mňa absolútne bezchybné. Kvalitné, jednoduché no aj tak štýlové. Aj keď je značka Puma športová vyrába aj kúsky oblečenia, ktoré podporia ženskosť a naše krivky.




Tenisky mám už od septembra, no crop top a bodycon sukňu asi tak 2 týždne. Čo-to som si o značke Puma prečítala a rozhodla som sa ju viac podporiť. Myslím, že spolupráca s Rihhanou jej dodala na popularite a v budúcnosti prekoná aj u nás najviac rozšírenú značku Adidas. Vtipné na tom je, že značky Puma a Adidas boli založené dvomi bratmi. Adolf Dassler založil Adidas a brat Rudolf založil značku Puma. U mňa to vyhral Rudko, aj keď Adidas tiež milujem, Puma je pre mňa číslo jeden, lebo je to zatiaľ neopozeraná značka a dáva nový rozmer športovej móde. Ako je to u Vás? Puma, Adidas alebo iná?

Majte sa buďte sami sebou.
NatyLattie

foto: Michaela Chovancová






6 komentárov:

  1. Výstižné, zaujímavé, pôvabné, svieže! Len tak ďalej aaaa si nádherná :-* :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš krásnu izbu a veľmi sa mi páči outfit, najmä tie tenisky sú božské!:)

    Saja Frey blog
    Pozývam ťa na: Súťaž o diár Dary Rolins

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za dušupohladzujúce komplimenty ❤️

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť