streda 18. januára 2017

MÔJ NÁZOR NA MAKE-UP A PRVÁ RECENZIA

Ktorá z nás by nechcela dlhé mihalnice, krásne pery či bezchybnú pleť? 




Myslím, že to chceme všetky. :)  Samozrejme, ako väčšina žien, aj ja som fanúšičkou kozmetiky a rada hľadám "čarovné" vecičky, ktoré ma skrášlia. Dnešný článok bude mojou prvou beauty recenziou a k nej pridávam aj svoj osobný postoj k make-upu a kozmetike. Nie som síce make-up guru, ani profesionál, ale možno práve preto, Vám budú moje beauty články blízke. Taký pohľad mladého dievčaťa na kozmetiku. 

Postoj k make-upu a kozmetike

Pre mňa osobne je kozmetika veľmi dôležitá. Milujem zázračné krémiky, peelingy, telové mlieka a rôzne balzamy od výmyslu sveta, ktoré vždy tak úžasne voňajú. No aj dekoratívna kozmetika má u mňa svoje miesto. Pátranie po dokonalom rúži, ktorý urobí moje pery neodolateľné, alebo po tej správnej riasenke, ktorá vykúzli bezchybný vejár mihalníc sa v mojom živote odohráva pomerne často. Samozrejme, ak niekto líčenie neuznáva, make-up mu prekáža, alebo sa s ním cíti neprirodzene, nemal by ho používať. Dôležité je cítiť sa dobre a sama sebou. Viac sa ale prikláňam k názoru, že by sa ho ženy nemali báť používať. Aj jemný make up dokáže zvýšiť sebavedomie a možno dopomôcť každej z nás, aby sme sa cítili komfortnejšie. Make-up by mal vyzdvihnúť naše prednosti, doplniť prirodzenú krásu, ktorú má každá z nás, alebo poprípade zakryť malé chybičky. Make-up by však nemal ženu zmeniť na nepoznanie. Tak ako to v živote platí pri mnohých veciach, aj make-up je potrebné aplikovať s mierou. Podstatné je podľa mňa zvoliť tie správne produkty a make-up prispôsobiť veku, typu tváre, alebo udalosti, na ktorú sa chystáme. Ak spoznáme samu seba, zistíme čo nám pristane, objavíme čo prospieva našej pokožke, alebo čo jej naopak škodí, naše telo sa nám poďakuje. Starajme sa a o seba, nezabúdajme na to, že čas ktorý venujeme sebe nie je nikdy stratený. Či už si dáme pleťovú masku, prečítame dobrú knihu, alebo si zacvičíme. Aj keď je dôležité vnímať okolie a svoj čas venovať našim blízkym, nezabúdajme popri ostatných na seba. 

Ženy si musia pomáhať a preto Vám budem prinášať moje názory na produkty, zaujímavosti, ktoré objavím, ale aj niečo o kozmetike, ktorú mam osvedčenú a dobre vyskúšanú. Možno pribudnú aj domáce recepty na skrášľovanie, pretože si myslím, že v prírode vieme nájsť neskutočné množstvo blahodárných látok. 
Takže dnešným dňom otváram na blogu kategóriu beauty. :) 


Už dlhšie som pokukovala po e-shope krasotika.sk, tak som sa rozhodla, že čosi vyskúšam. Produkty vyzerali lákavo, ceny boli viac ako skvelé a preto som si objednala na vyskúšanie tri produkty. 

Tekutý matný rúž Jordana sweet cream Liquid lip

Matných rúžov mam v poličke už zopár, ale toto je môj prvý úlovok v tekutej forme. Je fantastický, sýty a voňavý. Jedinou nevýhodou je, že jeho aplikácia musí byť maximálne precízna, lebo akonáhle sa rúž dostane mimo pier, len ťažko ide preč. To je však zárukou toho, že na perách vydrží veľmi dlho a keď po pár sekundách zaschne, už sa neotláča. Po nanesení máte postarané o dokonalé pery na niekoľko hodín. Splnený sen. :) 
Odtieň som s mojou nerozhodnou povahou vyberala veeeľmi dlho. :) 
Obrovská ponuka lákavých farieb a ja som bola zvedavá, ako by vyzerali práve na mojich perách. Zbožňujem hlavne odtiene hnedej a ružovej, ale tých mám až až. Povedala som si, že skúsim zaexperimentovať. Vybrala som si odtieň Sugared Plum, ktorý pre mňa jednoznačne experimentom je. Slivková farba v takom intenzívnom prevedení je sama o sebe dosť výrazná, tak som sa obávala výsledného efektu, ale rúž hneď zožal úspech, takže neľutujem a odporúčam. 




Gélový lak na nechty E style Gel Effect

Lakov na nechty nikdy nie je dosť, tak som do košíka jeden prihodila. Nečakala som žiadne zázraky, ale tento ma naozaj milo prekvapil. Je bezchybný a pre mňa ako stvorený, keďže mám v poslednej dobe oslabené nechty. Lak ich krásne spevní a dokonca aj vyzerá ako gél. Širokým maxi štetcom som si nechty nalakovala za pár minút a keďže jedna vrstva pre jeho krycie schopnosti bohato stačí, nechty boli hotové za krátku chvíľu a to ocení asi každá z nás. Mojou voľbou bol odtieň Descreet, ale mám pocit, že najradšej by som si ich objednala všetky. Lak na nechty je možno maličkosť, ale upravené nechty sú veľkou vizitkou krásnej ženy. 



Farba na obočie Milani Stay Put

Obočie je veľmi dôležitou súčasťou našej tváre. Správna farba, hrúbka či tvar nám dajú niekedy poriadne zabrať. Existuje množstvo spôsobov a ja som po prvýkrát vyskúšala tuhú farbu na obočie. Doteraz som používala ceruzku, ale väčšinou to nebolo podľa mojich predstáv. Táto farba sa nanáša skoseným štetčekom a som nesmierne prekvapená z toho, aké je to jednoduché. Obočie sa dá krásne vytvarovať do požadovaného tvaru. Na jedno použitie nie je potrebné veľké množstvo farby, takže mi toto balenie vydrží poriadne dlho. Vybrala som si svetlú variantu Soft Brown, ale v ponuke sú aj iné farby pre tmavovlasé slečny. 




Ďakujem tímu z krasotika.sk a špeciálne Aničke za skvelé produkty. Ďakujem aj Vám všetkým, ktorí ste si moju prvú recenziu prečítali. Dúfam, že niekomu pomôže pri rozhodovaní či vyskúšať niečo z tohto milého ružového e-shopu. Ja odporúčam skúsiť a urobiť si radosť. :) 


Majte sa a buďte sami sebou. 
NatyLattie

2 komentáre:

  1. Super článok, recenzie mám veľmi rada. Od Krasotika som už skúšala nejaké produkty a na tie rúže od Jordana sa chystám, keďže na ne počujem od všadial iba chválu.:) Vybrala si si nádherný odtieň!

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Pekne 😊 A ten matný rúž určite skús .. ja už pokukujem po ďalších odtieňoch

      Odstrániť