streda 5. apríla 2017

NEDEĽNÉ VIBRÁCIE

Vlasy som si zabalila do uteráka a utekala do svojej izby s veľkým plánom. Zatúžila som po zmene.



Cieľ: poriadne kučery. Výsledok bol tak roztomilo divoký. Nevedela som sa rozhodnúť, či to viac pripomína ovečku alebo leva. :) No bola som spokojná. Radosť sa ešte znásobila, keď som dostala kompliment. Ja, môj roztomilo divoký účes a Marek sme plánovali stráviť slnečnú nedeľu v Košiciach. Urobili sme si bezstarostný deň s peknou prechádzkou a dopriali sme si aj poriadne kalorický, ale hriešne dobrý burger, na ktorý som mala celý týždeň chuť. Takéto dni milujem. 




Mal by byť zákon o bezstarostných nedeliach. Venovali by sme sa tým, na ktorých nám záleží, urobili si čas na film, ktorý si už tak dlho plánujeme pozrieť, vyložili nohy a čítali knihu. Problémy, starosti a hádky by na chvíľu zmizli a vystriedali by ich dlhé prechádzky, nekonečné rozhovory a nedeľný koláč. Taká nádherná predstava. Dnes sa však ľudia zabúdajú zastaviť. Neustále sa za niečim naháňame. Ráno vstávame, večer zaspávame, no medzitým zabúdame žiť. 


Môj recept na krásnu nedeľu
Ráno vyspávať podľa potreby a vstať z postele tou správnou nohou. Medzi vstávaním a raňajkami si pospevovať obľúbený song. Pridajte aj trošku tanečných kreácií pre naštartovanie organizmu. Ak svieti slnko, počas raňajok plánujte výlet, prechádzku alebo korčuľovanie. Prší? Nič sa nedeje. Čaká Vás nádherná nedeľa plná leňošenia, maškrtenia a filmový maratón. 
Podľa potreby pridávať: smiech,dobrú náladu, hudbu, čokoládu a používať zmysel pre humor. 
Tip: Žienky domáce si zo státia pri hrncoch nerobia ťažkú hlavu. Pospevujú si počas varenia nedeľného obedu a poobede si doprajú pleťovú masku ako odmenu. 

Nedeľa nie je iba deň na relax a oddych. Nedeľa je vynikajúca na upevňovanie priateľstiev alebo na meditáciu. V nedeľu môžete byť zvedaví a objavovať nové veci. Môžete žasnúť a spoznávať. Takže Vám prajem nech sa nasledujúce nedele držíte receptu a cítite pozitívne nedeľné vibrácie. 




Outfit
Tento príspevok je dosť neplánovaný, ale fotky, ktoré sme urobili na mňa pôsobia tak príjemne nedeľne, že Vám ich chcem ukázať. Okrem toho, už poriadne dlho som nič nepridala a to ma veľmi mrzelo. 



Dnes som taká mladistvá a streetstylová. A to sa mi páči. Som v tom viac sama sebou. Klasické skinny nohavice som radšej vymenila za kulotky a dopriala si trochu voľnosti. Lososová farba pôsobí jarne a zároveň romanticky, takže som ju trošku ubrzdila overzised tričkom Dickies. Značka Dickies je aktuálne známa skôr mladšej generácii. Pôvodná fabrika na monterky a pracovné oblečenie sa rozrástla a okrem poriadnej kvality začala ponúkať aj zaujímavý dizajn a tak prerazila medzi skaterov a nadšencov streetstylu. Môj mini batôžtek, denimová bunda a StanSmithy na nohách zdôrazňujú pohodlnosť celého looku.




Tričko: Dickies - second hand
Nohavice: Zara
Batoh: Stradivarius
Tenisky: Adidas Originals - Stan Smith

Prajem Vám krásny zvyšok týždňa. Tešte sa na nedeľu ale snažte sa užívať si každý deň. 

Majte sa a buďte sami sebou.
NatyLattie

5 komentárov:

  1. tvoj štýl sa mi veľmi páči! Tá kombinácia trička, kučier a slnečných okuliarov sú maximálna topka! Veľmi sa mi páči aj tvoj neviazaný a bezprostredne písaný článok - ja by som tak tiež chcela písať, ale neviem to :( Asi sa nad tým až príliš zamýšľam :(

    Desire fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej Dominika ďakujem veľmi pekne ❤ potešila si ma :) A netráp sa, každý sme iný a ty si úžasná taká aká si

      Odstrániť
  2. Krásna kombinácia farieb v outfite :) Veľmi ti to pristane :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit, ty si v ňom krásna Nataly! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť